☸️
8mo

Talk soon

☸️
8mo

☸️

☸️

☸️

☸️
8mo

chaos] renounced.

☸️
8mo

wait, wrong chat.

☸️
8mo

wait; right chat.

☸️
8mo
Message Removed

YOU DON'T KNOW WHAT TO EXCEECT.

ecfeect the largest.

☸️
8mo

creti to igorrr

☸️
8mo

bibity bobity blue, or not?

☸️
8mo

this is a long term test

☸️
8mo

I'm just drunk, and bofed.

☸️
8mo

holy shit i was drunk last night

☸️
8mo

Testing again?

☸️
8mo

☸️

☸️
8mo
Message Removed
☸️
7mo

Make it go

Shut up and make a calls

You get me out of bed and it God damn Sunday morning and you're not even going to be doing calls

Got damn

☸️
7mo

oh fuck i'm so sorry

☸️
7mo

Dharma Kaya to you and yours you son of a bitch

I'm just kidding I work Sunday

You didn't wake shit up

☸️
7mo

k good

☸️
7mo

this is just a test

but i didn't push the "test" button

☸️
7mo

Good morning Viet Nam

Message Removed
☸️
7mo

Morning thermal

☸️
7mo

☸️

Robin Williams Legend GIF

☸️
7mo

Hey thermal do you mean for this to still be onlinr

☸️
7mo

sure didn't

☸️
7mo

☸️
7mo

☸️
7mo

aw you did patch it.

kinda

☸️
7mo

☸️
7mo

☸️
7mo

☸️
6mo

Whats this?

Layers of echo

Testing testing

Sounds shity

☸️
6mo

Am i missing a video component

☸️
6mo

Nice story

☸️

Do a call

Theres a fan on the mic

☸️
6mo

Make room for another

You got this

☸️
6mo

Message Removed
☸️
6mo
Message Removed
Message Removed
☸️
6mo
Message Removed
Message Removed
Message Removed
☸️
6mo
Message Removed
☸️
6mo
Message Removed
Message Removed
☸️
6mo
Message Removed
☸️
6mo
Message Removed
Message Removed
☸️
6mo

Is this a test?

☸️
6mo

Its a test of your patience

☸️
6mo

I'm actually just trying to give a certain person fever dreams

☸️
6mo

i got them

this is the time

☸️
6mo

Why is Skype just constantly ringing??

It’s so noisy!

Is that the show? Just Skype ringing?

☸️
6mo

Confused yet?

☸️
6mo

This idiot yelled suee for like 10 minutes

☸️
6mo

sorry about the chaos. I started out trying to give Grass monkey fever dreams, and ended up watching McGyver.

☸️
6mo

I want to suck your dick milkbos

lol. nice

☸️
5mo

🍠

☸️
4mo
Message Removed
☸️
4mo

☸️

I'm counting on you for this to not suck

☸️
4mo
Message Removed
☸️
4mo

@i8aqtgu812 how many hours have you been up?

1
☸️
4mo
Message Removed
1
☸️
4mo

Yeah same roughly

☸️

☸️
4mo

All of a sudden I feel like playing dark souls

About

Chaos is king. My gradfather always told me to have at least 20 dollars in chaos dollars in my back pocket at all times. He died of happenstance. In his defense, he never claimed to be a magician. who the fuck is this?

Links

Contact

  • Local Dispatch
    (911)867-4321

Friends