🌡
1w

not in the back yard

!

🌡
1w

Lol

🌡
1w

Standby for gunfire….

🌡
1w

hahahahaha

🌡
1w

Instead of saying you are in there backyard say you are in there bathroom

🌡
1w

now well never know the mystery of what happened in the back yard

🌡
1w

Ask them what their soil quality is.

🌡
1w

Lol Laughing

🌡
1w

I know it kinda wruends calls but can you please do just one frantic call as a naber calling about there cars extended warranty

🌡
1w

Carol used the bathroom at the yard sale

🌡
1w

chips come GIF

1
🌡
1w

Jump Jumping GIF

Tell them you landed your spaceship in their backyard

1
🌡
1w

Thanks for the show brad

🌡
1w

🌡

🌡
1w

call grass as the last call, and ask him to apologize to lunch lady

🌡
1w

Lol Laughing

🌡
1w

Good shoe

🌡
1w

Happy Stranger Things GIF by NETFLIX

🌡
1w

this was a good show

🌡
1w

He's always righteously indignant with someone

🌡
1w

See ya brad

🌡
1w

Thank you for the good energy show

🌡
1w

Mad dog 20/20

🌡
1w

thanks for the show, brad!!

hahaha

🌡
1w

thanks it was a good show, have a good night man

🌡
1w

😊

🌡
1w

Yep hit that water sir

🌡
1w

it's not very recognizable :D

probably software 😁

🌡
1w

/raid@x I think

🌡
1w

good night

🌡
1w

bi

🌡
1w

🌡

🌡
1w

thanks brad!!

🌡

🌡
1w

🌡

🌡
1w

🌡

🌡
1w

Jimmy Fallon Reaction GIF by The Tonight Show Starring Jimmy Fallon

🌡
1w

Thanks for the show brad

4
🌡
1w

<3

1
🌡
1w

Night. Thanks for the show. Later y'all

🌡
1w

🌡

🌡
1w

Dam good show we need you all week everybody in ohio

🌡
1w

Shocked Uh Oh GIF

🌡
1w

🌡

🌡
1w

"SHIT RER-RERs NOT HOME" has me dying

🌡
1w

aw shit, it's like you showreeled this just for me. I woke up to a bing bong, and peeped with one blurry eyes that phone losers was on but realized that i couldn't stay awake for more than three seconds so i willed bojack to somehow neurolinquistically trick you into publishing the reel. yup. that wah happen

About

If I'm doing a Hang Up The Phone show, you can call in at 575-425-1069! If I'm doing pranks I'll probably turn the ringer off. I love you.